Mam już 4 tygodnie!

W piątek skończyłam cztery tygodnie. Niewiele z nich pamiętam. Chyba dużo spałam, często jadłam. Aha, no i często miałam mokro i płakałam. No bo jak to? Jak to może być? Ja mam mokro a te dwie plamy przed moimi oczami nic nie robią? Ta plama pachnąca mlekiem i karmiąca mnie i ta druga co to mnie kłuje jak całuje, jak to może być, że ja mam mokro a oni nic nie robią? Więc płaczę! Jestem głodna – płaczę! Jest mi gorąco – płaczę! Nic się złego nie dzieje ale zostawiają mnie samą w pokoju – płaczę! Jak to może być, ja sama w pokoju? Brać mnie na ręce kolorowe plamy! Ale myślę, że plamy nie są takie złe. Ale znalazłam sposób na moje plamy. Zabieram je na spacery. Wtedy jest super. To znaczy chyba jest bo ja niewiele pamiętam. Jak mnie pakują do wózka albo fotelika to od razu odpływam i budzę się w domu… Ale chyba plamom się to podoba. Dzisiaj też zabrałam je na spacer do jesiennego parku i nad Odrę i było super! Chyba… Bo oczywiście nic nie pamiętam. Kończę ten mój wpis bo plama nr 1 (ta kłująca) właśnie pakuje mnie na coś miękkiego – a, to plama nr 2, więc będzie jedzenie! Ha! warto było się powydzierać! To zawsze działa! Kończę! Bar otwarty!

1 komentarz

Filed under Uncategorized

One response to “Mam już 4 tygodnie!

  1. Gosia

    Piękniejszej jesieni nie można było sobie wyobrazić. Dziś jest 4.11. i słońce przepięknie świeci. Za chwilkę zaczynamy nasz kolejny spacer. Niestety bez taty. A może zrobimy mu niespodziankę i przyjedziemy do pracy?

Skomentuj

