Remanent modelarski.

W związku z mającą niebawem nastąpić przeprowadzką do Wrocławia zdecydowałem o pozbyciu się kolekcji moich modeli. A jako, że chętny już się znalazł a żegnam się z nimi z ciężkim sercem, postanowiłem, że chociaż uwiecznię je na zdjęciach by za kilka lat, gdy ręce i oczy nie będą już tak precyzyjne i pewne  móc popatrzeć na to co udało mi się stworzyć przed laty. Zrobienie ich zabrało mi kupę czasu ale dało ogromną przyjemność, czasem troszkę wkurzenia, nie mówiąc o wielokrotnych ranach kłutych, sklejonych palcach i pomalowanej farbą modelarską podłodze i meblach. Żegnajcie. Ale nie ma tego złego – cały karton modeli nie sklejonych oraz narzędzi zabieram ze sobą. Przydadzą się…

1 komentarz

Filed under Uncategorized

One response to “Remanent modelarski.

  1. Gosia

    Wiem, jak trudno było Ci się rozstać z tymi modelami. Prosiłam byś zachował te najważniejsze, jednak wolałeś zadbać o przestrzeń w mieszkaniu. Zadbam o to by w naszym mieszkaniu powstały kolejne modele.

Skomentuj

