Wrocław inaczej czyli nie fotografować.

Wrocław pięknym miastem jest i basta. Jako że główne zabytki każdy bez trudu jeśli jeszcze nie widział znajdzie w necie, ja wrzucam parę fotek tego czego nie widać spacerując szlakiem turystycznym. Główną atrakcją tego wpisu miały byc zdjęcia Dworca Świebodzkiego ale czemu nie są napiszę poniżej. A więc Dworzec Świebodzki: piękny poniemiecki zabytkowy budynek kolejowy na którym obecnie znajduje się….bazar. A w zasadzie coś na kształt stołeczego targu staroci na Kole wymieszanego z „Jarmarkiem Europa”. Czyli kupimy tam wszystko: nóż, koło od roweru, słodycze a nawet żywą świnkę. Widok jest niesamowity: na dawnych peronach porozkładani są kupcy z asortymentem wszelkiej maści. Robi to niesamowite wrażenie tyle tylko że udało mi się zrobić trzy zdjęcia po czym zostałem z bazarku….wyrzucony. Z agresorem nie udało się dogadać, zostałem wzięty za jakiegoś nieprzychylnego kupcom dziennikarza najwidoczniej… Próbowałem dyskutować ale że robiło się dookoła coraz głośniej a oponent nie był skory do dyskusji, trzeba było się ewakuować. Szkoda ogromna ale cóż, i Herkules pupa (: kiedy ludzi kupa.  Za to potem odbiłem to sobie w różnych klimatycznych zaułkach i na zapleczu dworca głównego. I jeszcze na koniec opis do jednego z poniższych zdjęć: ten napis po niemiecku to nie oryginał tylko dekoracja do jakiegoś kręconego filmu, choć i oryginalnych napisów we Wrocławiu dostatek i pewnie znajdą się jeszcze na moim blogu. Niesamowicie fotogeniczne miasto…. A na koniec link do wpisu dotyczącego hitorii Dworca Świebodzkiego z arcyciekawego bloga który przy okazji gorąco polecam.

http://wroclawzwyboru.blox.pl/2007/01/Wielka-ucieczka-z-Festung-Breslau.html

1 komentarz

Filed under Uncategorized

One response to “Wrocław inaczej czyli nie fotografować.

  1. Jadwinia

    Do pełni obrazu należny dołożyć zapach historii.
    Dziękuję za uwiecznienie mojego domku.

Skomentuj

